Pages

vrijdag 18 november 2011

Zelf piano spelen

Zelf piano spelen is iets wat ik al jaren wilde leren. Ik had echter geen tijd. Mijn prioriteiten lagen op een ander vlak. Carrière maken was belangrijk en natuurlijk de kids. Ik plofte 's avonds dan ook op de bank met een bak chips en een biertje erbij.

Nu de kinderen wat groter zijn heb ik wel tijd en kon ik vorig jaar wel leren piano spelen. Lekker handig via het internet. Goede filmpjes die me alles prima uitlegden hoe ik moest piano spelen. Na een week of 10 kon ik al bekende top40 nummers spelen. Mijn gezin was verbaasd. Hoe doe je dat toch zo snel.

Mijn zoon van 14 is toen ook begonnen. Dezelfde online cursus en hij oefende ook bijna elke dag. Als hij zijn huiswerk afhad deed hij zijn koptelefoon op en oefende op de keyboard. Twintig minuten per dag piano spelen levert al heel snel resultaat op. Mijn zoon kan ondertussen al beter piano spelen dan ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten