Pages

zaterdag 11 september 2010

Cursus piano spelen

Ik ben op zoek naar een online cursus piano spelen. Ik heb geen zin in een leraar die elke week een uur langskomt en mij gaat uitleggen hoe ik piano moet spelen. Ik speelde af en toe piano op mijn toetsenbord van mijn laptop, maar dat schiet ook niet op. Toch maar eens een echt keyboard kopen, waar ik serieus piano op kan spelen. Een echte piano kan ik niet betalen en heb ik ook niet de ruimte voor.

Piano blandmuziek

Ook niet gemakkelijk. Hoe kom ik aan bladmuziek waarmee ik op mijn niveau piana kan spelen. En ik moet toegeven: noten lezen kost mij te veel moeite. Het zou me wel lukken, maar ik vind het toch handiger als iemand het mij voordoet. Via een filmpje op internet of zo. Een online cursus piano spelen moest toch te vinden zijn!

Er zijn er inderdaad een hoop, maar de meeste zijn te duur of krijg ik niet echt een warm gevoel bij. De online cursus piano spelen paste wat dat betreft prima bij mij. Een goede cursus, niet al te duur en prima uitleg. Je krijgt zelfs de eerste cursus gratis.  Een echte aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten