Pages

vrijdag 8 januari 2010

Pianospelen

Online pianolessen volgen is een trend aan het worden. Ik merk het om me heen. Ik ken al 3 mensen die online een cursus volgen. Een vriend van me speelt gitaar via een online cursus en de twee anderen volgen online een cursus. Als ik deze cursus vergelijk met hun cursus, dan ben ik blij dat ik deze cursus heb gekozen.

Het kost wel moeite om elke dag een klein half uur te oefenen op de piano (of eigenlijk mijn keyboard), maar je merkt dat je enorm vooruit gaat. Piano spelen gaat bijna vanzelf; ik hoef er eigenlijk niet meer bij na te denken. De piano akkoorden komen vanzelf uit mijn vingers. Dat gaat goed!! Noten lezen kan ik nog steeds niet goed, maar doe alles na. Hierdoor merk ik dat de akkoorden ook gemakkelijk kan leren. Ik ben op de goede weg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten